elagndgdu ay ben de spinal oldum aşırı panik yaptım. Sanki diri diri kesildigimi hissettim. Cirpinirken bana bisey vermişler artık narkoz mu sakinleştirici mi neyse. Bayilmişım bebegimi göremedim odaya geçince gördüm. Doğum yaptığım gün pandemi sokağa çıkma yasağı oldu ve haftasonuydu, doktorumla doğumun detaylarını soramadım nasıl oldu ameliyat nasıl geçti soramadım. Şimdi ben de senin gibi korkuyorum, genel anestezi istiyorum, ama yorumları okuyunca sakinleştirici verdiklerini okuyorum, eğer hissetmiyeceksem ameliyat esnasında, yine aynı şeyler olmayacaksa tekrar spinal olmak isterim, ben ameliyat sonrasindan çok memnun kaldım çok çabuk toparlandım birkaç güne ayaklandım bile.