Merhabalarr bugün cinsiyet öğrenemeye gittik 14haffalık hamileyim doktorum bugün gelmemi söylemişti heyecanla gittik bi tane oğlum var ikinci oğlum geliyormuş rabbim uzun ömürler versin her ne kadar çok kız istediysem de rabbim erkek evladı nasip etti demek ki hayırlısı buymuş rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah