defet 19+4 gebeyim bu hafta karnımda şişlik ve sertlik oluyor magnezyum a başladım ama değişiklik yok aynı durumu yaşayan var mı?
1905_1 Yaşıyorum hatta dün karnımın sol tarafında birden Ağrı oldu ardından sertlik ve yükseklik oluştu. Bildiğiniz yükseklik vardı karnimda. Ağrı geçti ben ufak ufak hareket ettim, biraz su ictim pozisyon değişince duzeldi. Rahmim kasıldı galiba