Kanamam oldu doktora gittik6+4kalp atışını duydun bebeğimde herhangi bir zarar yok ama düşük riskim olduğunu belirti duphaston diye bir ilaç verdi dün konturülümden geldim kanamam devam ediyor hafif hafif karsık ağrım var sizce doktoruma yazmalımıyım?