teachermomyy23 kızlar normal doğum yapalı 36 gün oldu makata yakın bölgemde nohut tanesi kadar yumuşak bir et parçası var sizce bu nedir dikişlerimin tutmadığını mı gösteriyor bu et parçası anlam veremedim neden oluştuğuna
aframoms13 teachermomyy23 sezaryen dogum yaptım bende de var😄 20 saate yakın sancı cektim ondan dolayı mı oldu neden var bilmiyorum. Bayadır da bakmıyorum geçmiş olabilir ama ilk görünce bende korktum🤣
teachermomyy23 Sinemsigibi yok değil canım makata yakın kısımda orada dikişler vardı ama şimdi dikişler erimiş yok şişlik var
teachermomyy23 birthecene ayy yok basur değil popoda değil çünkü tarif edemedim tam dikişlerin bittiği yerdeydi
Feride_35 teachermomyy23 bahsettiğin durumun aynısını yaşadım nohuttan biraz küçük et parçası gibiydi
Feride_35 teachermomyy23 kendiliğinden geçti canım bakımını ihmal etme geçene kadar batikonlu su yapıp her tuvaletten sonra yıkar kurulardim günlük iç çamaşırı değişimi vs