Mihribanalp 37 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolünde nts de hafif sancılarım baslamıs ve bebek doğum kanalına girmiş dedi doktorum böyle olup kac gün içinde doğum olur acaba hemen gelir mi sizce ilk gebeliğim yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mihribanalp SevgibiR 2 3 güne gelir diyende var 40 haftaya kadar durur diyen de bende merak ediyorum 😊