Ben de bununla alâkalı fikir almaya geldim, nerdeyse bir aya yakındır sol kaburga altı ve aynı hizada sırt ağrım var saatlerce sürüyor ordan kemiğin biri çıkmış da orayı yırtıyor gibi ağrı yanma batma karışık, yarım saat ayakta kalamıyorum oturur pozisyonda duramıyorum nefesimi kesiyor resmen. Sizce normâl mi, bu durumu yaşayan varsa çözüm çare bulan var mı? 😔🙏🏻bu arada 24 haftalık hamileyim