Melihakrds Kızlar 10 lu hastane çıkışında hem alt üst takım hem tulum olmuyor mu genelde internetten bi tane aldım öyle geldi ama şimdi e bebekte bakıyorum sadece takım var beşli den tek farkı battaniye çorap ağız mendili vs ıvır zıvır
kurkmantosuzmadonna Melihakrds ben 5 Li aldım hep. Daha kullanışlı. Battaniyesini ayrı aldım kendi beğendiğim model renk.
Anonim3400 Melihakrds 10lu sette Tulum,alt üst takım,iç takım,şapka,eldiven,battaniye,zıbın,önlük,çorap oluyor. 5li sette alt üst takım,eldiven,önlük,şapka oluyor
Melihakrds kurkmantosuzmadonna bu yanlış geldi rengini sevemedim o yüzden geri vereceğim e bebekte kilerin kalitesini daha beğendim ama 10 lu takım da tulum yok e bebekte de
kurkmantosuzmadonna Melihakrds o zaman 5 Li alıp yanına ekstra beğendiğin bir tulumu alırsın. 10 lu olanlar gereksiz pahalı bence. Tabi yine de sen bilirsin. Şu an e bebeğin internet sitesinde indirim var çok güzel şeyler var.