39+4 nerdeyse 5 😁😁 sancı yok, nişan yok suyu iyiydi en son, baş aşağı ama kanalda değil keyfi yerinde takılıyor. Hurma yiyorum ama hareketli de olsam çok fazla egzersiz, yürüyüş yaptığım söylenemez acaba ben destek olmadığım için mi kendi başlamayacak doğum diyorum ama sanırım ne yaparsak yapalım kendileri ne zaman isterse o zaman geliyorlar. Sizde durum ne beraber bekleyelim bu inatçı kızçeleri💜💜