Kızlar merhaba dünden beri karnımda aşırı bir sertleşme vardı ara ara sancıyla bir oluyordu bugünde devam edince doktoruma söyledim acile gel baksınlar dedi gittim nst kağıdını göremedim nöbetçi doktor vardı baktı sorun yok dedi bebeğe baktı ultrasonla oda normal dedi alttan açıklık baktı senin zaten rahim ağzın çok gerideymiş açılman yok dedi eee her şey normalse ben neden hala sancı çekiyorum sertleşmeyle bir rahatsız ediyor anlamadım acaba bu yalancı sancımı karnımın içi acıyor böyle sızı gibi bu haftalarda normal mi ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum ayırt edemiyorum gerçek sancıdan