Benimki de sarı ya da beyaz oluyordu kadın doğuma gittim kültür testi verdim akıntımdan örnek aldılar sağlıklı vajina olduğu anlamına geliyor dedi doktor sonrası öyle kaldı 3 ay sonra testim pozitif çıktı işte bakalım aile hekimine randevu aldım kan vereceğim pazartesi ama akıntı enfeksiyonel olabilir ya da yumurtlama ile alakalı olabilir sizin ki