zeyyzeyy01 28 ocakta regl oldum 6 8 9 11 12 14 subatta korunmasiz iliskim oldu 29 30 günlük döngüm var gebelik ihtimalim var mı sizce
Mzgnn0234 zeyyzeyy01 gebelik ihtimali korunmadığınız sürece her zaman var. Eğer vakti gelmişse tabi ki olur. Test yaptınız mı ?
anneyim01 zeyyzeyy01 Allah nasip ettimi olur kimi Adet sonrası herhangi bir gün ilişki olup hamile kalıyor Korunmasız Oldugu sürece saglık sorunu da olmadıgı sürece Olur bebiş Sağlıklı şeklde inşAllah isteyen herksle beraber Sizde bana da versin ☺️🤲🏻🌸
balakisiyeva Mzgnn0234 ben 9ocakda regl oldum 21,22,23,25,28,31,2şubat 6şubatda korunmasız oldu şimdide 5gün gevikmem var kan ve test yapıyorum çıkmıyor neden ola bilir?
Mzgnn0234 balakisiyeva geç dollenme de olabilir, gebelik olmayanda bilir bi de insan hamile olunca anlıyor bende düşünüyorum 3. Çocuğu ama olmuyor yaklaşık 9 aydır kısmeti var daha olur insallah