bkrdn Merhaba. Kuzenim doğum yaptı ancak ebeden pek memnun kalmamıştı. Şu an çevremdeki herkes Egepol’ü öneriyor bana. Yenidoğan servisi olan bir hastane tercih etmek de önemli diyorlar.