bsrgzll benim de 12.haftada ikili taramada iki arterde de görüldü, sağ 2.8, sol 1.6 sanırım. Coraspin başlandı.
20.haftadayım şuan, henüz tekrar bakılmadı. Detaylı usgde bakılacak. Ona da 23.haftada randevum.
Ama hala devam ediyorum coraspine. Tansiyonlarım stabil hiç yükselmedi. Umarım detaylıda kaybolmuş olur direnç. İş harici yine yürüyüşlere devam ediyorum. Yemeklere tuz atmıyorum ama başkasının yaptığı bir yemekse de sırf tuz var diye yememezlik etmiyorum yani sıfır tuzlu beslenemiyorum maalesef. Sigara filan içmiyorum kilolu, ileri yaşta da değilim direnç çıkmasına şaşırdım ama hayırlısı olsun hakkımızda biz elimizden geleni yapalım bebeklerimiz için 💫