Nursotu Kızlar nst anlayan var mı ilk başlarda kalp atışı yavaş dedi sonra şeker yedirdi şuan iyi dedi ama telaş oldum 39 haftalık gebeyim
kubraturkkoc Nursotu tek çizgi çıkmış güzel ama 120 altında değerler var belki uyuyordur bebiş tekrarlayabilir belki 🤔
Nursotu kubraturkkoc evet sonra şeker yedirdi şekerden sonra hareketlendi dedi ama yimese telaş yaptım ya sürekli hareket hissetmeye çalışıyorum şimdi
winnie_the_pooh Bebeği uyuyorsa veya yemek yemenizin üzerinden bir süre geçmişse çok hareket etmiyor bebişler o yüzden kalp atışı dümdüz stabil çıkıyor. Bana ebe karnını oynat elinle uyar da uyansın diyordu
Nursotu winnie_the_pooh aslında yemeği de yeni yiyip gittim sadece bugün biraz ayakta kaldım sonra uyuyordu heralde dedi ama telaş yaptım ya hareket hissetmeye çalışıyorum sürekli
kubraturkkoc Nursotu stres yapmayın, bazen oluyo öyle genelde nst öncesi tok olmaya çalışıyorum varsa tatlı yiyip su içiyorum ben hareketlensin diye