Ben çektirmiştim. Hemde yeni hamileydim. 20 lik dişti. Doktorumdan izin kağıdı alıp dişçiye götürmüştüm çekmişti. 1 haftada çekilen yerin ağrısı oldu. Sonra çok şükür geçmişti. Şimdi 2. Hamileliğim. Yine dişim apse yaptı. Antibiyotik verdiler. Ağrı geçmezse doktor çektireceksin dedi. Eğer zor durumda kalınırsa beyin ameliyatı bile yapılır dedi