Benim de ilk hamileligim dis gebelik di.
Kanamam oluyordu ve kan daki değer yükselcegi gibi yükselmiyordu. Dis gebelikden korkmaniza gerek yok, tüpler alinmiyor yani benim alinmadi ikisi de duruyor daha.
Simdiki hamileligimde benim de tekrar dis gebelik süphesi vardi, 4 gün hastanede kalmak zorundaydim.
Nezaman ki deger 1000 in üstüne cikti ozaman kese gözükdü.
Almanyada ilk zamanlari sadece alttan muyane ediyorlar. Yani tehlikeli olacagini sanmiyorum.
Bir kac hafta önce kanamam vardi ozaman da alttan muyane olmak zorunda kaldim.
Hakkinizda hayirlisi olsun, allah gönlünüze göre versin❤️