Kizlar benim gibi doğumdan korkan varmı ya pazartesi 34 haftalık olacam erken doğum riskim de var ☹️ ilk gebelikte güle oynaya Sezeryana girdim makat gelişi di bebek ama bu ikincide çok korkuyorum biliyorum çünkü neler olacak diye bide Panik atak çıktı bende belki ondan bundan çok korkuyorum nolur panik atak hastası olup doğumu kolay geçiren yazsın bana daha hastaneye adım atiyirum çarpıntım başlıyor korkudan 😟🤦🏻♀️ bide bitane daha kızım var yavrum arkamda birakip gidecem doğuma oda var ☹️