Kızlar ben şuan da 6+3 haftadayım.İlk defa dün doktor muayenesi oldum çok şükür keseyi de kalp atışını da duyduk.Doktor benden tahliller istedi onun sonucunu göstermek için gelirsin dedi onun haricinde normal muayene için bir daha 25 Mart -4 Nisan arası gelirsin dedi.Yani bir buçuk ay sonra neredeyse.İlk kızımda özel hastane talipliydim daha sık gitmiştim.Şimdi farklı bir ildeyiz bir tanıdığın önerisi ile onun da doğum yapıp çok memnun olduğu bir ilçedeki devlet hastanesine geldim bize de yarım saat mesafede yakın yani.Hastane daha yeni temiz bir hastane muayene okurken karşıdaki ekrandan görebildim ayrıca ultrason kağıdını da verdi bana bu konularda memnun kaldım ama bu kadar sonraya randevu vermesi değişik geldi bana sizce normal mi?