busratasci- ben 34. Haftama kadar çalışabildim ellermin uyuşukluğu eğilememek, oturup kalkarken zorlanma vs..bu bize verilmiş bir hak eğer gerçekten haliniz yoksa ve psikolojik olarak da yorulduğunuzu hissederseniz izne çıkın derim..gerçekten çok faydası var size ve bebeğinize.zorlamaya gerek yok inanın🙋🏻♀️🤰🏻☺️👏🏼Ben bankacıyım, o stresle çocuğuma ve kendime zarar vermektense olsun varsın haftalarım yansın😊👶🏻