Aysecendeoglu ben yapmadım ama iki kardeşim orada dünyaya geldi hiçbir sıkıntı yaşamamıştık tabi üzerinden 13 sene geçti şuan nasıldır bilemiyorum ama ben de orada düşünüyorum doğumumu doktorumun orasıyla anlaşması olduğu için☺Santral daki medicana dam bahsediyorum bu arada🤗