Kızlar ben sadece tek doktor ile ilerliyorum. Siz neler yapıyorsunuz. 12. Haftada gitttm en son doktor 3 hafta sonra gel dedi. 2 Li tarama yapmayıp fetal dna verdim. Beklemedeyim
Bazıları çift doktor ile ilerliyor hem devlet hem özel gibi. Ya da iki özel gibi neden acaba.