busratasci- valla Canım 32. Haftadayım ben , 37 ye kadar çalışırım yaaaaa diyordum. Ama öyle olmuyormuş gerçekten , bel ağrısı bende çok fazla var. Gerçi erken Doğum riskim de var rahim ağzı kısalığı ama olmasa da çalışamazmışım çünkü gece de uyuyamıyorsun karnın kasılıyor belin ağrıyor. Gerçi kişiden kişiye değişir.