Umay_altay Merhabalarrr, doktor randevuma henüz 10 gün var 5+2 gebeyim ,ultrasonda kese görüldü fakat 4 gündür devam eden hafif kahverengi lekenmem var , normal miii? Sizlerde oldu mu?
serenirmak Umay_altay evet ben şimdi 16 haftalık gebeyim senin haftalarda ara ara oldu bunlar Rahim gerilmesi ve tutunma olduğu için normal kahverengi ama aşırı kırmızı kan anormal
Umay_altay serenirmak çok teşekkür ederim deneyimini paylaştığın için, sence doktora gitmeli miyim? Doktor randevuma 10 gün var
serenirmak Umay_altay evet git sen yine de ben de gittim ilk olduğu için progestan başladı ama dediğim gibi aktif kanama veya kan gelmediği sürece açık korkma