didm12 4 ayımızdayız hic ağrım bişeyim olmadan kahverengi lekelenmem oldu devami gelmedi şusnlik 2 saat oldu sizce korkulmalımı
didm12 Biraz kanama alanı olduğunu söyledi doktorum progestan verdi 2 gun sonra geçti korkulcak bişey degilmiş parlak kirmızı leke gelmedigi surece doğal diyorlar🥰