nryy_ 8 haftalık hamileyim saçlarım aşırı beyaz boyamam gerekiyor ama korkuyorum Bir şey olur diye ? Bu haftalarda saçını boyayan oldu mu hiç
annebebeka nryy_ valla ben hamile olduğumu bilmeden boyamistim ama birşey olmamıştı, ama kimyasal olduğu için zararlı olabilir doktorunuza danışın siz
ozturkkpnar nryy_ ilk hamileligimde de boyadim, suan 7+5 haftaligim gecen hafta boyadim bir sorun olmuyor. Bitkisel secebilirsin icim rahat olsun dersen