gunesshr Kızlar 9 şubatta betam 27 geldi. 11 şubatta 67 geldi. Bugün ortalama tahmini 180-200 olması gerekiyor ama kan testi vermedim . Kaset test yaptım böyle geldi. Kaset testte sizinde böyle miydi. 180 için normal mi
aselimdurum gunesshr canım 650 betam ile kaset test aynen böyle gözüküyordu için rahat olsun yükselmiştir
gunesshr buse1223 ay gerçekten mi bi stres oldum sanki kop kırmızı çıkması gerekiyormuş gibime geldi 🥲
selenhuseyin gunesshr yumurtlama gününü tam olarak biliyor musun, en son bat ne zaman, betana göre testin böyle çıkması gayet normal pozitif düşün canım stres yapma kendine herşey gönlünce olsun inşallah 🥰
gunesshr selenhuseyin evet biliyorum 28 Ocak yumurtlama 29 Ocak çatlama oldu. 9 şubatta yumurtlamadan 12 gün sonra betam 27 geldi 🌸 keseyi görünce rahatlayacağım inşallah