Merhaba anneler Allah nasip ederse 3.bebegimi kucağıma alacağım şuana kadar bir sıkıntı yaşanmadı çok şükür iki gebelik surecim var ama hiç hatırlamıyorum birçok şeyi 17+1 olduk biz bebek hareketlerini ne zaman hissederim acaba erken mi yoksa hissetmem lazım mi arada kaldığım bir konu tabi daha öncesinde 4 düşük geçmişim olduğundan biraz korku kaplıyor içimi yardımcı olursanız çok sevinirim 💞