betultrn1 Kızlar 12+5 hamileyim vajina içim çok kaşınıyor artık ağlayacak derecedeye geldim sarı akıntı var bunu yaşayan var mı kızlar nolur çözüm yazın
betultrn1 bmkl doktor fitil verdi tek kulanımliık birde travazol krem ama hiç bir işe yaramıyor aglıyorum artık ne yapmam lazım