Kızlar benim son adet tarihim 2 Ocak adet olacağım ilk gün test yaptım negatifti aradan 8 gün geçti gecikmem oldu idrar testi pozitif çıktı kopkoyu değildi ama pembeydi kan testi verdim betam 1361 çıktı. iki gün sonra tekrar test vermeye gittiğimde doktor yoktu o gün gelmemişti doktorumuz, başka bir doktor yapmaz dedi sekreter. bende özele gideyim ultrasonda baktırayım dedim kese görünür diye düşünmüştüm maalesef görünmedi nokta gibi bir şey var dedi emin olamadı doktor alttan muayene etmek istedi ben kabul etmedim tekrar betaya baktirırım dedim e nabıza sonucun düşmesini bekliyorum dünden beri kafam o kadar karışık ki bir gebelik var galiba ama neden kese görünmedi beta artmış mi hiçbir şey bilmiyorum çok üzgünüm