Ruyasekr2089 Sezeryan olalı 12 gün oldu bu korseyi kullanıp memnun kalan var mı? Birde kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız kızlar?🙏🏻
tembelkiz Ruyasekr2089 bu değil ama farklı bir tane aldım kullanamadım çok aşırı rahatsız etti , dikişlerimde ağrı oldu ama dediğim gibi bu model bir şey değildi
Ruyasekr2089 tembelkiz benimde şuan dikişlerim ağrıyor ama hafif bir göbeğim kaldı beni çok rahatsız ediyor hangi korseyi alacağımı bilemedim ya
Seloloo Ruyasekr2089 3. Gün kullandım aşırı sıkmadan taktım yürümemi rahatlatı. Ağrım azaldıkça sıkmaya başladım korseyi