Kızlar normalde devlet takıplıyım 13+5 ım kızımdada aynı hastaneye gitmiştim 2 sene once doktor cok ıyı dı dırek cınsıyeti bılmıstı 11. Haftada 10 gun sonra tekrar gel be olue ne olmaz demıstım 10 gun ıcınde muayne ucretsız fakat o doktor gıtmıs farklı bır doktor gelmıs bende bu 2. Hamılelıgım cınsıywt ıcın gıttım henuz cok kucuk dedı 14. Hafta nesı kuucuk 12. Haftada devlet tahmınde bulunmustu her neyse bı havayla aman uzan gene bakayım dedı baktı şu dıyorum ama kesın degıl heveslenme dedı 16 da gel dedı yanı 10 gun ıcınde ucretsız ben 10 gun ıcınde tekrar gıtmek ıstıyorum sızce napmalym