nur1291 suragungor inşşalh canım. Bende kilo al ver yapmaktan yoruldum yaa. Allahtan boy var biraz kurtarıyor işte. Bu hamilelikte işte çok alırsam yandım bakalım nasıl gidicek ☺️
nur1291 gizemturgutt ilk muayenede tartıyorlar. Hatta benim ilkde unuttu ikinciye gidince seni tartmayı unutmuşuz kilona bakalım dedi
elfoohsn gizemturgutt Özel hastanede 10. Haftadan itibaren benım boy kılo ölçümüm düzenli olarak yapıldı devlet hastanesinde 18. Haftada soruldu sadece😊