Snyaydm belki yumurtlama gunundeydin hormonların yüksektir ya da test hatalıdır herşey olabilir yani bi kere kan veripte bi daha vermemek saçma bence, kimyasal olabilir dış gebelik olabilir bunu takip etmen gerekiyordu, şimdi nasılsın peki? Testten sonra mi adet gördün