Keziban benimde 10. Haftada başladı şuan 13. Haftadayım ama benim hafta da bi kere tek seferlik geliyor bazen kahve bazen açık bi pembe şeklinde geliyor. Bana eski kanama alanları var ama aktif kanama alanın yok dedi doktor. Progestan kullanıyorum bide depot iğne yaptı. Hiç ağrım yok çok şükür. Çocuğumda var olabildiğince dinlenmeye çalışıyorum. Sizinde eğilip kalktığınızda ya da uzun süre ayakta kaldığınız alt karnınızda dinlenince geçen sertleşme oluyor mu bide alt tarafta bi doluluk basınç hissi hissediyorum çok ayakta durursam siz de var mı bunlar