ballim_dunya Pcos var sürekli böyle gösteriyor pik olup da silikleşmeye mi başladı acab tam da anlamıyorum sat 25 Ocak -30 Ocak arası bugün döngünün 21. Günü kızlar bi akıl verin artık çok sıkıldım 2 senedir deniyorum sadece geçen ay kimyasal yaşadım
busu1 ballim_dunya Yumurt büyütme yöntemlerini kullandınız mı hap ya da iğne olarak ben de sizinle aynı durumdaydım bir kere Klomen hamile kaldım dusuk oldu maalesef tekrar Letu ve Klomen kullanmaya devam ettim ama yumurtam büyüdüne rağmen gebelik oluşmadı bu sefer aşılamaya döndüm iğneyi aşılama yaptırdım onunla hamile kaldım çok şükür ovülasyon testlerinden ben de kullandım asla pik görmedim eğer dediğim şeyleri denemediyseniz bunlarla vakit kaybetmeyin ben çok kaybetmiştim
ballim_dunya busu1 Letu kullanarak geçen ay kimyasal yaşadım balım bu ay da kullandım Letu geçen hafta cuma günü sol yumurtam 14 mmdi bu ay da kullandım eğer olmazsa Klomen vericek doktor
busu1 ballim_dunya Bu ay da dene sonra lütfen asilama geç araştırma hastanesinde ücretsiz oldum ben birde raporlu yaptırmak istediğini söyle 2 kere raporlu yapınca tüp bebekte bayagi bi devlet desteği indirimi oluyor ilk aşılamamda bilmiyordum tutmamisti da ikinciyi raporlu yaptırmıştım çok sukur tuttu ben 6 7 kere klomen letu kullandım hiç ugrasmayin Gonalf aşılama deneyin Rabbim nasip etsin çok iyi bilirim o çabayı duyguyu Allahım büyüksün nasip et🙏🏻
busu1 ballim_dunya Karindan igne vuracaksiniz dozu var doktor bu kadar vur günlük dicek kontrol edecek ne kadar büyüdü yeterli boyuta gelince çatlatma iğnesi günü saati soylicem Eşinize 2 veya 5 gün arası ilişki yasağı verecek asilama günü eşiniz bir kaba bosalacak onu sizden alıp sağlıklı spermleri seçip siringa ile geri verecekler katater diye birsey var doktor ona sıkarak şırıngayı rahminize örneği bırakacak