Mavimsimavi bende 1 sene sonra hamile kaldım. Adetim düzensiz sonra da 33-35 günde bir olmaya başlamıştı. Ocakta hamile olduğumu öğrendim. Ama bizim olursa olur olmazsa olmaz kafası vardı. 1 sene hiç korunmadım. Yumurta takibi de yapmadım. Hani eğer bir sorununuz yoksa stres yapmamaya çalışın