irmkkck annem eski zamanda başında kayınpederi ve kayınpederinin annesi varken üstelik abim 5 yaşında iken onca derdin arasında nasıl başarmış da beni doğurmuş büytmüş gerçekten hayret ediyorum galiba eskiden daha kolaydı fiziksel olarak zordu ama zihinsel olarak şu an çok daha zor hele ki çalışmıyor olsam evde kafayı yerdim