irmkkck Hamilelik meğer ne kadar endişe içinde geçen bir süreçmiş. Allah hepimize kolaylık ve güzellikle geçireceğimiz bir hamilelik versin. Siz kaygı durumunuzu nasıl kontrol altına alıyorsunuz, vesveseye bazen çok düşüyorum..
eylln_annesi irmkkck Bende aynıyım bu ikinci gebeliğim kızımı 25 yaşında doğurmuştum o zaman daha rahattım şimdi 30 um her şeyin daha bilincindeyim daha çok korkuyorum
alyoo irmkkck Zaman asla geçmek bilmiyo iyi bişey düşünürken bile fazla heyecanlanıyorum yani bütün duyguların fazlasını yaşıyorum genelde düşünmemeye çalışıyorum bu yüzden en azından kontrol günü gelene kadar Salı fetal için kan vericem mesela ama bana 1 yıl bekleyecekmişim gibi geliyo
irmkkck diamondred 14. Haftadayım ama her şeyi sorguluyorum Fetal DNA testleri bazı insanların yanlış çıkmış forumda ona bile takılıyor kafam
pengumommy Bende ayni sıkıntıdayim hamileyim biraz da zor geçiyor ama olabildiğince olumlu düşünüp Allah’a tevekkül etmeye çalışıyorum
irmkkck pengumommy Ben de dua okuyarak kontrol etmeye çalışıyorum onun dışında olumsuz şeyler de okumamak gerekiyor sanırım sosyal medyada
irmkkck eylln_annesi galiba biraz umursamaz olmak her zaman daha iyi onun harici sürekli ikinci bir ihtimali düşünmek beni çok yormaya başladı şimdiden
tortillam_ İlk aylar oluyo bende hatta hissedene kadar diyeyim. 8+5 im şuan. Kalbi durdu mu diye düşünüyorum. Çünkü doktora zırt pırt gidemiyorsun. 10. Haftada gideceğim. Normal de umursamaz bir insanım bu arada
ozgeBudak006 Benim ikinci gebelıgım ilkinde o kadar güzel gecmiştiki stres sız sıkıntısız. Bunda ikincide çok kaygılıyım ilkinde görmediklerimi bunda gördüm hep ondan bence kanama alanı yok lekelenme bitti şükür 16 haftalık olduk ama o korku hiç bitmiycek Sanirim doğurana kadar. Bende kaygılıyım hep huzursuzum ya bişeymi oldu bişeymi olcak hiö rahat değilim
irmkkck ozgeBudak006 Nasıl yenebileceğim hakkında bir fikrim yok eşim de tam tersi çok daha rahat soğukkanlı bana göre sizde nasıl?
seldahastrk Benim bu ikinci gebeligim ilkinin kalbi durmustu karnimda ama kanamam da olmustu simdi kinde hicbir tehlike yok ama korkuyorum acaba kalbi dururmu diye kontrole gidince kalp atisini duyunca cok rahatliyorum acaba bunu nasil gecirebilirim korkuyu
irmkkck seldahastrk Sizi çok iyi anlıyorum benim de ilk gebeliğim dış gebelikti şimdi çok şükür gebeliğim sağlıklı ilerliyor ama kanamalarım olduğu için arada progestan kullanıyorum hep diken üstündeyim onu unutuyorum bu sefer tiroid problemi ortaya çıkıyor. Rabbim hepimizinkini korusun sağlıcakla kucağımıza aldırsın
melismersin irmkkck ya sırf bu yüzden hamileliği sevmedim. Sürekli kaygı endişe. Kızımı çok seviyorum. Birşey olucak diye aklım çıkıyor hatta. Bak mesela sabahtan beri hiç kıpırdamadı 3 4 saattir bütün enerjim söndü gitti. Yattım hareket etmesini bekliyorum. Ama içim endişeyle dolu şuan 😔
irmkkck melismersin Allah bebeklerimizi sağlıklı tam şekilde kucağınıza almayı nasip etsin, oysa ilk haberini aldığımda sadece sevinç vardı şimdi zaman geçtikçe süreçle ilgili birçok şey öğrendim kafam hep meşgul :((