Ebruas bsrbrkysr184_ benimde şuan 100 ama doktorum b12 vermedi önermiyorum dedi gebeliğimin başından beri bu şekilde idare ediyorum. 🤷
Oozzggee1 Bebeğim b12 için fısfıs şeklinde vermişti banada düşük dedi hamilelik boyunca kullanıyorum bilgin olsun 😇
Zeyneplemutluluk Oozzggee1 ne zaman hangi öğünde nasıl kullanıyorsunuz. Bende de sprey var aynı şekilde henüz başlamadım
bsrbrkysr184_ papatyakokulugece aslında güzel yiyorum ama bilmiyorum ki demir düşüktür dedm bunlar düşük çıktı
bsrbrkysr184_ Ebruas valla kaç olduğunu şuan bilmiyorum geçende düşük demişti daha çok düşmüş dedi yani nasıl böyle düşüyor fln dedi işte