tembelkiz lala_666 ben tırnakta temiz görüntüyü çok severim 2 demem lazım ama 1 daha temiz duruyor. Ojenin rengindenmi tırnak şeklinden mi bilmiyorum hiç hoş gelmedi benim gözüme