19 ocakta 9 haftalık bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim
İlaç başladılar 20 ocakta düşürdüm parça vs derken 23 ünde taburcu oldum 23 ünde son parça düştü ve kanamam bitti
Diğer hafta kontrole gittim rahim normale dönmüş dedi o gün betam 125 di
1 haftadır mide bulantısı mide yanma uyku halim var önceki hamilelikte yaşadığım şeyleri yaşıyorum hamilelik olabilir mi
Evde yaptığım test silik çıktı
Böyle birşey yaşayan var mı düşükten ne kadar süre sonra hamile kalınıyor