doğum yapınca öyle foşur foşur sütün gelmiyor zaten. be mochi kullandım. mochi böyle sütü birden getiren hızlı bi alet değil. memeye emildiği hissini verip sütü arttırıyor. doğumdan sonra sütüm gelmese de taktım. bu arada manuel. ve aslaaa acıtmıyor. varlığını bile bilmiyorsun. günde 2-3 kez takıyordum. zamanla sütümü inanılmax arttırdı. sütüm çoğalıp saklamaya başladığımda pratik bi alet değil ama zamanın varsa yarım saatte bi saatte göğüsteki fazla sütü emiyor. canımı yakmıyor oluşu çoo güzeldi