Burcuveburcum Chanelmom mutsuz olmanıza gerek yok yediğinize içtiğinizde dikkat edip düzenli şekerinizi kontrol edip sağlıkla doğurabilirsiniz benim ilk kızımda 200 çıkmıştı güzel bir diyetle çok şükür doğurdum😚
Yusske Benimde seker 160 cikmisti. Cok yuksek degildi ama normalinden fazla cikti. Ertesi gun daha ayrintili seker testi yaptirdilar ondada sekerim normal cikti. Normal cikmasina ragmen ben yinede yedigime ictigime ve spor yapmaya ozen gostercem.. hersey bebegimin ve benim sagligim icin 😊
Chanelmom Yusske askında ben de çok abartılı yiyen biri değişimdir. Hamilelik öncesi insülin direncim çıktığından rejim yapmıştım. Ama tabi rejimi biraz bıraktım. Tatlı, çikolata abartı olmadan yedim. Sabahları da hamur işi🙈 amaa artık hepsi bitti🤗🤗
Yusske Chanelmom aynen bende oyleydim. Hamilelikten dolayi asiri acikma oluyor bende. E hazirda yemek olmayinca pisinceye kadar yediklerimi hic saymim 😆 ama artik daha saglikli ara ogunleri tercih etcem 😉