mehparee_ Kızlarrr 35+4 te suyumun azaldığını gördük ve dr yatış verdi bugün ya da yarın doğum olacak 🙏🏻 sizden dualarınızı bekliyorum ciğer geliştirici iğne yapıldı umarım oğluşum kuvöze girmez 2800 kilosu
Fatma_furkan1996 mehparee_ sağlıkla kucağına al inşallah canım 35 haftalıkken bende aynı durumu yaşadım serumlar iğne falan yapıldı doğumu durdurduk çok şükür çünkü ben normal doğum istiyorum acaba seninkini de öyle yapamaz mıydı haftan küçük çünkü
mehparee_ Fatma_furkan1996 bana gündüzden beri yapılıyor bilmiyorum ne olacak yarın belli olur galiba ama benimki sezeryan olacak
mehparee_ Fatma_furkan1996 bana gündüzden beri yapılıyor bilmiyorum ne olacak yarın belli olur galiba ama benimki sezeryan olacak