Arkadaşlar normalde benim sancım yoktu evde hem sağ hem sol tarafa yatıyordum hastanede nst çekerken sol tarafa yattım bebeğim uyumuş bana sağ tarafa yatın dediler bebeğimin uyanması için ve döndüm bebeğim uyandı 2 kez karnım ağrıdı ve sancım çıktı karnım ağrıdı normalde hiç sancım olmamıştı evde sizde de böyle bı durum oldumu