Merhaba arkadaşlar 2. Gebeliğim ilk gebelikte doğum sancım belden kasıklara doğru vuran bir ağrı şeklinde olmuştu. Burda görüyorum herkesin öyle olmuyormuş. Kiminin sadece adet ağrısı gibi kasıklarda ağrısı olmuş. Bir de benim hiç ıkınma hissiyatım olmadı karnıma bastırılarak doğdu bebeğim. Sizlerde nasıldı? Acaba 2. Doğumda daha farklı olur mu bu süreçler? Tecrübelerinizi merak ediyorum