papatyakokulugece yapraq Bir haftadan bişey olmaz cnm benimde öyleydi sağlıkla doğdu Kilosu da yerindeydi
salihaturky yapraq adetin başından beri sayıyoruz ona bakarsan adet dönemi hamile bile değiliz o yüzden normal yanii bende 6 hafta diye gittim 5+2 çıkmıştı
melegim91 yapraq benimde 6+6 ama ultrasonda 6+1 çıktı ve bebek görülmedi bende onun stresini yaşıyorum acaba boş gebelik mi diye 😞
PapatiA papatyakokulugece benimde günü gününe ilerledi şimdiye kadar bu hafta 27+3 te karnın çevresi bi hafta geri dedi sıkıntı olurmu ki
nevinbulyaman Bende sata göre 8 haftalığım ama bi beş gün geride dedi doktor sorun yok ilerleyen haftalarda dengelenir toparlanır dedi
yapraq Hepinize teşekkür ederim haftalık 2.5 mm büyüyünce az geldi bana internette haftalık 6-7 mm büyür diyor. Sanırım çok internete bakıyorum