sudeborakk Yeni isimler uydurma geliyor bana da. Anlamları da aynı şekilde. Koyan koyar tabii saygı duyarım ama ben de klasik isimlerden gitmeyi düşünüyorum. Aklımda Bengü var, Aylin, Neşe, Pınar, Bahar, Özgü, İnci gibi isimler de hoşuma gidiyor. Unisex isim olabilir derseniz Deniz, Ömür, Özgün gibi isimler de güzel.