sudeborakk 5+4 haftadayken kese tam olarak gözüktü doktorum çarşamba günü tekrar çağırdı 6+4 olacak kalp atışını duyma ihtimalim var mı?
beautiful_ sudeborakk oğlumda 5+5 de kese görmüştük 7+2 de kalp atışını duyduk bu gebeliğimde de direk 6+1 de gidip kalp atışını duyduk ❤️
omermam fatmanurmemet kalp atışını vs. Duydun mu aceba? Doktora görünmende fayda var canım benim de öyle lekem olmuştu kese etrafında kanama var dedi doktor progestan fitil verdi. Aynı şey değildir belki ama yinede bi doktora görün. Geçmiş olsun . Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
elifyilmazz fatmanurmemet lekelenme varsa kahverengi leke erkek bebek belirtisi deniyor genelde bendede olmuştu oğlum oldu